Työterveyshuollon rooli työnantajan ja henkilöstön tukena 15.1. - webinaari

Sairauspoissaolot ovat organisaatioissa suuri kuluerä. Huono työilmapiiri vaikuttaa negatiivisesti työn tekemiseen. Työhyvinvointiin satsaaminen ja työkyvyttömyyden ehkäisy onkin kriittisen tärkeää. Miten työterveyshuollon ja organisaation välinen yhteistyö toimii ja miten se toimisi parhaiten?

  • Lain mukaiset velvoitteet: työpaikkaselvitys, työterveyshuollon toimintasuunnitelma
  • Millainen toimialatuntemus työterveyspalvelujen tuottajalla olisi oltava? Onko työnantajan asia varmistua siitä?
  • Miten ostaa työterveyshuoltoa? Mihin työnantajan on hyvä kiinnittää huomiota sopimusta solmittaessa?
  • Vastuunjako työterveyshuollon ja työnantajan välillä
  • Ongelmien kohtaaminen työpaikkojen käytännössä


Kouluttajat:

• Jaana Paanetoja, OTT, työ- ja sosiaalioikeuden dosentti, johtamisen eat
• Minna Pihlajamäki, työterveyshuollon erikoislääkäri, väitöskirjatutkija, Tampereen Yliopisto (TSR)

Kenelle?

Koulutus soveltuu erinomaisesti muun muassa:

  • erilaisissa esimies- tai työnjohtotehtävissä toimiville
  • esimiehille ja HR-asiantuntijoille, jotka kaipaavat perustietoa työlainsäädännön periaatteista
  • organisaatioiden henkilöstön edustajille ja luottamustehtäviin hakeutuville
  • muille, jotka haluavat ottaa haltuun työlainsäädännön perusteet ja osoittaa hallitsevansa ne.

Webinaariin osallistuminen:

Webinaarin lähestyessä ilmoittautuneet saavat webinaarilinkin omaan sähköpostiinsa. Voit osallistua webinaariin helposti omalla tietokoneellasi. Webinaarin chattitoiminnolla voit esittää asiantuntijoille mieltäsi askarruttavia kysymyksiä. Voit lähettää kysymyksiä ennakkoon tai milloin tahansa koulutuksen aikana.

Työlainsäädännön perustyökalut -webinaarisarja

Webinaari on osa Työlainsäädännön työkalut työnantajille -webinaarisarjaa, joka tarjoaa käytännönläheisellä otteella välttämättömät perustiedot työelämää säätelevistä normeista ja niiden noudattamisen hyvistä käytännöistä.

Haluatko ilmoittautua useampaan koulutukseen?
Osallistujan tiedot
 
 
   
 
Julkisen sektorin alennukseen ovat oikeutettuja osallistujat, jotka työskentelevät valtion, kunnan tai muun itsehallintoyhdyskunnan, julkisoikeudellisen yhdistyksen, julkisoikeudellisen laitoksen tai säätiön palveluksessa.
Organisaation tiedot
Lisää osallistujia samasta organisaatiosta
Muiden osallistujien tiedot






Peruutusehdot
Koulutus voidaan peruuttaa järjestäjien taholta viimeistään kaksi viikkoa (14 vrk) ennen koulutusta, jos ilmoittautuneita ei ole riittävästi.

Voit peruuttaa osallistumisesi maksutta viimeistään 14 vrk ennen koulutusta. 14 vrk myöhemmin tulleista peruutuksesta veloitetaan 50 % koulutuksen hinnasta. 7 vuorokautta ennen koulutusta tai myöhemmin tehdystä peruutuksesta veloitetaan täysi hinta. Peruutukset on tehtävä kirjallisesti asiakaspalveluumme. Sairastapauksissa palautamme koulutusmaksun lääkärintodistusta vastaan.
Tuotekuva

AIKA

15.1.2020 9:30-12:00


PAIKKA

Koulutus toteutetaan webinaarina

HINTA

Webinaari: 250 € + alv 24% / hlö

Lisäosallistujat samasta organisaatiosta 99 € + alv 24 % / hlö


Julkisen sektorin etuhinta -20 %

Edilex-käyttäjän etuhinta -20 %

Credita-käyttäjän etuhinta -20 %

Lakimiesliiton jäsenetu -20 %


(Alennus lasketaan perushinnasta. Alennuksia ei voi yhdistää muihin alennuksiin.)

Jaa:
Muuta aiheeseen liittyvää