Pahoittelemme hitautta palvelussa. Pyrimme korjaamaan tilanteen mahdollisimman pian. Jos et pääse kirjautumaan, voit lukea peruskoulun ja lukion digikirjoja pdf-muodossa toistaiseksi täältä.

Työnantajan oikeudet ja velvoitteet lomautustilanteissa -webinaari 3.4.

Viime viikkoina olemme kuulleet huolestuttavia uutisia taloudesta. Erikoistilanteilla on vaikutuksia myös yritysten tuotantoon ja tuottavuuteen. Yksi keino sopeuttaa yrityksen toimintaa väliaikaisesti ovat lomautukset.

Tässä webinaarissa saat kattavan tietopaketin lomautuksista työlainsäädännön ja hyvien henkilöstöhallinnon käytäntöjen osalta.

Tule kuulemaan työnantajan oikeuksista ja velvoitteista, jos työnantajalla on tarve lomautuksiin. Kuulet myös lomautuksen perusteista, menettelytavoista ja vaikutuksista.

Webinaarissa saat vastauksen mm. näihin kysymyksiin:

  • Milloin työnantajalla on oikeus lomauttaa työntekijä ja minkälaista menettelyä lomautusten toteuttaminen vaatii?
  • Miten lomauttaminen vaikuttaa työsuhteen osapuolten oikeuksiin ja velvollisuuksiin?
  • Miten lomautukset voidaan kohdentaa ja mitä erityistilanteita lomautuksiin liittyy?
  • Miten toimitaan, kun lomautus aikanaan päättyy?

Kenelle?

Webinaari on suunniteltu erityisesti henkilöstöhallinnan ja yrityksen henkilöstöstä vastaaville henkilöille, kuten henkilöstöjohtajille, talousjohtajille ja toimitusjohtajille.

Ohjelma

9.30 Webinaari alkaa

  • Lomautuksen perusteet
  • Lomauttamisen menettelytavat
  • Lomautuksen vaihtoehdot
  • Lomautuksen vaikutukset ja kesto
  • Lomautuksen erityistilanteet
  • Lomautuksen päättyminen

11.30 Webinaari päättyy

Kouluttajat

Anna-Maria Wassman

Kouluttajana ja asiantuntijana toimii HR Legal Services Oy:n työsuhdejuristi ja konsultti Anna-Maria Wassman. Anna-Marialla on yli 10 vuoden kokemus vaativista HR- ja työsuhdeasioista. Hän on toiminut erilaisissa tehtävissä HR:ssä ja työsuhdejuridiikan parissa niin yritysmaailmassa kuin työmarkkinajärjestössä. Anna-Marian erityisosaamiseen kuuluvat erilaiset henkilöstöjärjestelyt, paikallinen sopiminen sekä työsuhteen pelisäännöt ja työsuhdeasiat yleisesti.

Webinaari ja tallenne

Webinaariin voit osallistua etänä omalta tietokoneeltasi. Tarvitset vain selaimen ja verkkoyhteyden, joiden lisäksi suosittelemme kuulokkeita parhaan äänenlaadun varmistamiseksi. 

Webinaarin chattitoiminnolla voit esittää kouluttajalle kysymyksiä webinaarin aikana. Webinaarin tallenne on katsottavissa 6 kuukauden ajan koulutuksesta.
Haluatko ilmoittautua useampaan koulutukseen?
Osallistujan tiedot
 
 
   
 
Julkisen sektorin alennukseen ovat oikeutettuja osallistujat, jotka työskentelevät valtion, kunnan tai muun itsehallintoyhdyskunnan, julkisoikeudellisen yhdistyksen, julkisoikeudellisen laitoksen tai säätiön palveluksessa.
Organisaation tiedot
Lisää osallistujia samasta organisaatiosta
Muiden osallistujien tiedot






Peruutusehdot
Koulutus voidaan peruuttaa järjestäjien taholta viimeistään kaksi viikkoa (14 vrk) ennen koulutusta, jos ilmoittautuneita ei ole riittävästi.

Voit peruuttaa osallistumisesi maksutta viimeistään 14 vrk ennen koulutusta. 14 vrk myöhemmin tulleista peruutuksesta veloitetaan 50 % koulutuksen hinnasta. 7 vuorokautta ennen koulutusta tai myöhemmin tehdystä peruutuksesta veloitetaan täysi hinta. Peruutukset on tehtävä kirjallisesti asiakaspalveluumme. Sairastapauksissa palautamme koulutusmaksun lääkärintodistusta vastaan.
Tuotekuva

AIKA

3.4.2020 klo 9:30-11:30

PAIKKA

Koulutus toteutetaan webinaarina

HINTA

Webinaari (perushinta): 250 € + alv 24% / hlö

Kun ilmoitat webinaariin useamman osallistujan samasta organisaatiosta, ovat voimassa seuraavat alennetut hinnat:
2-5 osallistujaa: 190 € + alv 24% / hlö
6-10 osallistujaa: 150 € + alv 24% / hlö 

Julkisen sektorin etuhinta -20% (koodilla julkinen20)
Edilex-käyttäjän etuhinta -20% (koodilla edilex20)
Credita-käyttäjän etuhinta -20% (koodilla credita20)
Lakimiesliiton jäsenetu -20% (koodilla lakimiesliitto20)

Alennuskoodien alennus lasketaan perushinnasta. Alennuksia ei voi yhdistää muihin alennuksiin.





Jaa:
Muuta aiheeseen liittyvää