Viesti perille! Tuloksellista markkinointiviestintää ja sisällöntuotantoa. Digikirja (6 kk)

Viesti perille! Tuloksellista markkinointiviestintää ja sisällöntuotantoa soveltuu markkinointiviestinnän koulutukseen ammattikorkeakouluihin ja ammatilliselle toiselle asteelle. Se esimerkiksi kattaa Liiketoiminnan perustutkinnon valinnaisen tutkinnon osan Markkinointiviestintä ja sisällöntuotanto. Kirja soveltuu lisäksi käsikirjaksi yrittäjälle sekä kaikille, jotka haluavat kerrata tai opiskella markkinoinnin perusasioita digitaalisesti.

Markkinointiviestinnän ja sisällöntuotannon prosessit kuvataan kokonaisuutena suunnittelusta ja budjetoinnista käytännön toteutukseen sekä toimenpiteiden vaikutusten mittaamiseen erityisesti digitaalisen markkinointiviestinnän näkökulmasta.Lue lisää|Näytä vähemmän

Markkinointiviestintä kytketään tiiviisti yrityksen ydinliiketoimintaan ja strategiaan. Kirjassa esitellään tavoitteellisen markkinointiviestinnän pitkän ja lyhyen aikavälin suunnittelujänne sekä tavoiteltavan yleisön perusteella tehtävät kanavavalinnat. Kirjassa esitellään myös yrityksen ulkoiset markkinointiviestinnän yhteistyökumppanit. Oman huomionsa saavat markkinointiviestinnän säätely ja kaupallista vaikuttajamarkkinointiyhteistyötä koskevat eettiset periaatteet.

Kirja sisältää ajatteluun aktivoivia monipuolisia harjoituksia ja tehtävänantoja laajempiinkin projekteihin. Tutustu sisällysluetteloon.

Tutustu tästä digikirjan esittelyversioon.

Digikirja soveltuu oppimateriaaliksi ammatilliselle toiselle asteelle ja ammattikorkeakouluihin sekä käsikirjaksi yrittäjille.

Kirjoittaja  |

KTM, HuK Satu Rämö on tietokirjailija, vaikuttajamarkkinoinnin asiantuntija ja viestintäalan yrittäjä. Hänellä on 20 vuoden kokemus markkinointiviestinnän alalta niin ostajan, myyjän kuin sisällöntuottajan rooleissa.

Monipuolinen digikirja on aina mukana  |

Digikirjaan voi tehdä hakuja, korostuksia ja muistiinpanoja. Tekemäsi muistiinpanot ja korostukset näkyvät aina, vaikka vaihtaisit käyttämääsi laitetta. Voit käyttää digikirjaa millä tahansa laitteella, jossa on yhteys internetiin. Tekstit toimivat myös offline-tilassa.

Digikirjan toimivat parhaiten yleisimpien selainten (Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari) ajantasaisilla versioilla.

Tutustu digikirjan pikaohjeisiin.

Digikirjan käyttöoikeus  |

Digikirjan käyttöoikeus on voimassa 6 kk ostopäivästä. Lisenssin voimassaoloaikana voit halutessasi jatkaa sen kestoa 24 kuukauteen maksamalla lisämaksun 14 euroa. Voit ostaa myös suoraan 24 kuukauden lisenssin.

Lisenssi on henkilökohtainen ja se sisältää myös aineiston mahdollisen päivityksen. Käytössäsi on siis aina aineiston viimeisin versio. Aineistoa ei saa myydä, vuokrata, levittää tai jakaa edelleen. Sähköisillä tuotteilla ei ole peruutus- tai palautusoikeutta.

Digikirjasta on saatavilla myös organisaatiolisenssi.

Näin otat digikirjan käyttöösi

1. Lisää digikirja ostoskoriin.
2. Maksa tilauksesi verkkopankki- tai luottokorttimaksulla. Tilaukselle ei tule muita kuluja.
3. Täytä kenttiin omat tietosi, vaikka maksaja olisikin joku muu (sähkäpostiosoite on käyttäjätunnuksesi, jolla pääset kirjautumaan digikirjaan).
4. Päätettyäsi tilauksen saat sähköpostiisi ohjeen salasanan luomiseksi. Salasanalla pääset kirjautumaan omaan profiiliisi. Tarkista roskapostikansio, jos viesti ei tule heti.
5. Löydät ostamasi digikirjat heti Omat tuotteet -näkymästä.

Vinkkejä
- Vaihda salasana helposti muistettavaksi Omat tiedot -näkymässä.
- Jos olet laitteen ainoa käyttäjä, tee Omat tuotteet - näkymästä kirjanmerkki ja täppää kohta "Muista kirjautuminen", kun kirjaudut sisään seuraavan kerran.
- Ongelmatilanteissa kannattaa tutustua Usein kysyttyihin kysymyksiin.

"Olispa mulla ollut tämä kirja, kun aikanaan perustin yritykseni. Tulen jatkossa suosittelemaan mun (some)sparrattaville Satu Rämön selkeää ja rohkaisevaa kirjaa Viesti perille!. Kirjassa puhutaan ihan kaikesta. Tieto on nykyään sirpaleina maailmalla, ja jokaisella on somesta oma mielipiteensä. Se on ihan hyvä juttu, mutta kokonaisuutta on vaikea hahmottaa, jos aihe on itselle vieras.

Tällaista strategisuutta rakastavaa naista ilahduttaa erityisesti se, että kirjassa suunnitelmallisuudelle annetaan niin iso rooli. Budjetointi ja mittaaminen ovat rakkaus.

Kirjasta löydät hyödyllisiä harjoituksia, jotka takaavat sen, että onnistut soveltamaan asiaa just sun somestrategiaan sopivaksi."

Luovia podcast / Nani

"Satu on sellainen tekstivelho, että aihe kuin aihe muokkautuu hänen näppäimistöllään kiinnostavaksi. Tästä lukupaketista saa varmasti uutta pontta oman brändin markkinointiviestintään ja sisältöjen suunnitteluun!

Markkinointiviestintä ja sisällöntuotanto ovat alati muuttuvia kenttiä, joten on mahtavaa että niistä on saatavilla päivitettyä, suomenkielistä, helppolukuista ja monipuolista materiaalia. Digimuodossa oleva kirja voi myös päivittyä ajan myötä ja onkin siksi tosi toimiva tiedonlähde."

Social Sisterood /Taru & Viola

Hinta
22,40 € (sis. alv 10 %)
Tekijä

Rämö Satu

Saatavuus Saatavilla
Sivuja 0
Julkaisuvuosi 2019
Julkaisija
Painos 1.
ISBN 978-951-37-7486-8
Tuotenumero 37-7486-8
Myyntierä 1
Myyntiyksikkö KPL
Kirjastoluokka 69.3

lisenssin kesto 6 kk
Jaa:
Muuta aiheeseen liittyvää